Kvůli nepříznivé situaci v mezinárodní lodní dopravě - nové objednávky distribuujeme od 1.4.2024. OBJEDNÁVEJTE UŽ NYNÍ!!!

Ičibucuki 1kg

  • Originální japonská rýže, která se nabízí pouze na objednávku v Japonsku. Jsem jediná firma v Evropě, která je schopna tuto vysoce kvalitní velice zdravou rýži nabídnou. 
  • Vysoký obsah vláknin, minerálů a vitamínu. Skoro identické nutriční hodnoty jako hnědá rýže. 
  • Je opravdu ideální k českým pokrmům a omáčkám, protože není tak lepkavá jako jiné japonské rýže. 
  • napomáhá zdravému rytmu, dodává energii a přispívá i k hubnutí 
  • Menším obsahem jste více nasvícení. Proto pomáhá zdraví, trávení a dodává neuvěřitelnou energii. 
Dostupnost Skladem 1.4.2024
Kód: 135
239 Kč 213,39 Kč bez DPH
Ičibucuki 1kg
japan
Čerstvá Japonská rýže
Přímo od japonských farmářů.
Jedinečná chuť
Autentická chuť Japonska
Vyzkoušejte, jak má chutnat rýže.
Odesíláme každé pondělí
Odesíláme každé pondělí
Ihned po tříštění putuje k Vám.

Ichibutsuki

Co je to Ichibutsuki?

Zde je nutné vysvětlit, že Ichitbutsuki není druh rýže jako třeba Koshihikari nebo Shikiyutaka. Ale Ichibutsuki znamená vlastně rýže mírně leštěná pouze na 10 %. Bílá rýže je tradičně leštěna na 100 %, aby byly odstraněny všechny otruby a rýže potom zůstává bílá. Ale v našem případě rýži leštíme a nastavujme intenzitu leštění podle jejího druhu. Například Koshihikari je leštěná více než 90 %. Ale Akitakomachi je většinou leštěna pouze na 80 % nebo 85 %.

Ichibutsuki je leštěná japonská rýže pouze na 10 %, tak aby byly zachovány všechny zdravé přednosti, které lze v otrubách nalézt. Rýžová zrna obsahují asi jen 8 % rýžových otrub. Avšak právě v této složce můžete najít až 75 % všech nutričních benefitů rýže. To je pravděpodobně důvod proč mnoho lidí, kteří investují do svého zdraví a snaží se svému tělu dodat maximum živin, vitamínů, minerálů a vlákniny, volí rýži hnědou. Hnědá rýže však není tak chutná jako bílá rýže. Je také velmi specifické hnědou rýži správně uvařit, zejména pro ty, kteří mají velmi malé zkušenosti s její přípravou.

M.Y.JAPAN proto nabízí ideální kompromis, kdy hnědou rýži leštíme pouze na 10 %. Otruby jsou odstraněny jen minimálně, zatímco 90 % otrub zůstává. To v podstatě znamená, že všechny živiny, vitamíny, minerály, na které je hnědá rýže tak bohatá, lze nalézt v Ichibutsuki. Obrovským benefitem je pak, že Ichibutsuki lze vařit mnohem snadněji, stejně jako bílou rýži.

Jedinečnost Ichibutsuki

M.Y. JAPAN je jediná společnost mimo Japonsko, která může nabídnout tento druh rýže. Tato zdravá, chutná, snadno připravitelná rýže Ichibutsuki je super potravinový poklad, který ještě není úplně známý. Je ideální pro profesionální sportovce a lidi, kteří berou sport vážně. Tato rýže je také pro všechny, kteří investují do svého zdravého stravování. Je také ideální pro kulturisty a lidi, kteří si potřebují hlídat svou váhu. Při každodenní konzumaci této rýže zaznamenáte úžasné změny ve vašem těle a stravovacích návycích. Buďte mezi prvními, kdo tuto rýži vyzkouší. Nebudete zklamáni.

Jsme jediná firma mimo Japonsko, která nabízí tento druh rýže. Ichibutsuki je japonská zdravá rýže, která vznikne pouze když se hnědá rýže čerstvě leští na pouhých 10 procent. To znamená že skoro 90 procent všech vláknin, minerálů a vitamínu zůstávaná v rýži. Ostatní rýže, které nabízíme leštím na 90+ procent v případě Koshihikari a 80 procent v případě Akitakomachi. 

Další obrovská výhoda Ichibutsuki japonské rýže, že je úplně skoro identická originální hnědá rýže ale vaří se jako bílá rýže. To znamená, že její příprava je jednodušší než příprava hnědé rýže ale má skoro stejné nutriční hodnoty. 

Doporučujeme rýži trochu umýt, a nechat ji aspoň 30 minut ve vodě. Potom vodu vylejte a uvidíme že rýže je nasákla vodu a je mnohem boubelatější. Potom nálet novou vodu a nechat vařit 

 

 Jak vařit Ichibutsuki

1. Velice lehce opláchněte Ichibutsuki. Doporučuje se použít cedník. Opláchněte nejméně třikrát. 

2. Jakmile je rýže opláchnutá, vložte do hrnce. 150 gramů rýže, 180 ml vody. Poměr vždy 1 (rýže) ku 1.2 (vody). Použijte studenou vodu.

3. Doporučuje se nechat odstát přibližně 30 minut, aby rýže nasákla vodu a tudíž se její objem zvětší a přidá to na chuti a sladkosti rýže.

4. Dejte rýži vařit. Ideálně do rýžovaru. Pokud rýžovar nemáte, použijte nerezový hrnec.

5. Jakmile se rýže dostane do varu, jemně ji promíchejte a snižte na mírnější oheň.

6. Po 10 minutách vaření vypněte a nechte rýži odstát cca 10 minut pokryté pod pokličkou. 

7. Rýže je hotová. Nezapomeňte rýži jemně promíchat tak, aby se vzduch dostal mezi zrnka rýže.

8. Rýže je připravena. Dobrou chuť. 

 

Jak skladovat rýži v domácnosti

1. Rýže by se měla skladovat v chladném a suchém prostředí.

2. Rýže nasává pach ryb, masa apod. Proto by se měla uskladňovat mimo dosah těchto potravin.

3. Do obalu s rýží by se neměla dostat voda. Skladujte v suchu.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: